• Doprava zdarma od 990 Kč
  • Vrácení zboží do 100 dnů
  • Výhody pro stálé zákazníky
  • Slevy do 90%
  • Kurzy zdarma

FAQ

PŘIHLÁŠENÍ

 
Nepamatuju si heslo, co mám dělat?
  
Využij funkci znovuzískání zapomenutého hesla, kterou najdeš na stránce:
 
 
Tvůj login je emailová adresa, která byla Tebou zadána při registraci účtu.
 
Nepodaří se mi přihlásit, proč?
  
Zkontroluj, zda zadané Tebou heslo je spravné (např. neobsahuje úvodní nebo koncovou mezeru) a jestli nemáš náhodou zapnuté tlačítko „Caps Lock”.
 

NÁKUP

 
Kde najdu evidenční číslo?
 
Evidenční číslo najdeš v popisu produktu mezi názvem a cenou. Evidenční číslo se skládá z písmena a 4. číslic.
 
Mohu provést objednávku prostřednictvím telefonu?
 
Objednávky nepřijímáme telefonicky, nicméně rádi Ti pomůžeme při nákupu. Kontaktuj nás přostřednictvím emailu :)
 
Mohu si požádat o pomoc s výběrem produktů?
 
Určitě :). Napiš nám zprávu na emailovou adresu: info@pasart.cz s dotazem na produkty. 
 
Máte kamennou prodejnu?
 
Ne, celý prodej je prostřednictvím Internetu.
 
Jakým způsobem mohu provést objednávku?
 
Přidej položky, o které máš zájem, do košíku kruhovým růžovým tlačítkem (pod cenou, vedle znáku “plus”). Pak zmačkni tlačítko „Košík”, který se nachází v horním pravém rohu stránky. Zkontroluj, zda v košíku máš požádovaný počet kusů položek, které chceš koupit. Zvol způsob platby a dopravy, pak zmačkni tlačítko „K pokladně”. Pozorně vyplň dodací adresu, zaškrtni souhlas s obchodními podmínkami a pak stiskni tlačítko „Odeslat objednávku”. Pokud všechno proběhne správně, na Vámi zadanou emailovou adresu obdržíte rekapitulační email s číslem objednávky.
 
Musím vytvořit účet, abych mohl(a) provést objednávku?
 
Můžeš objednat bez nutnosti registrace. Nicméně je to dobré mít u nás účet vzhledem k slevám pro věrné zákazníky ;)
 
Jsou-li produkty, které mám v košíku, mnou rezervováne?
 
Produkty rezervujeme až při odeslání nám objednávky.
 
Nepodáří se mi provést objednávku. Jaký může být důvod?
 
Zkontroluj, zda nějaká položka není označená jako výprodaná. Pokud ano, odstraň ji z košíku. Když uplatňuješ slevový kód, zkontroluj, zda byl zadán správně (bez mezer).
 
Můžu sloučit několika objednávek a pošlete mi je v jedné zásilce?
 
Ano, pokud objednávky byly provedeny po přihlášení na účet pasart.cz, mají stav „Přijato”, nebyly zaplaceny a nebyla započata platba prostřednictvím PayU.
 
Abys mohl(a) sloučit dvě nebo více objednávek, přihlas se k svému účtu pasart.cz, projdi k záložce „Moje objednávky” a využij odkaz, který najdeš na modrým pruhu nad seznamem objednávek, ve větě: „Vypadá to, že máš objednávky, které můžeš sloučit do jedné. Udělej to zde”.
 
Pamatuj, abys před konečným potvrzením sloučené objednávky zkontroloval(a), zda všechno je správné: dodací adresa, způsob platby a dopravy. V případě, když nemáš účet a chceš sloučit objednávky, kontaktuj nás na emailovou adresu info@pasart.cz. Ve zprávě uveď čísla objednávek, které chceš sloučit do jedné.
 
Mohu provést změny v již zadané objednávce?
 
Můžeš měnit objednávku, pokud nebyla ona zaplacena a nebyla dosud předána k balení. Přihlas se k svému účtu pasart.cz, projdi k detailům objednávky a využij funkci „Editovat”, kterou najdeš pod seznamem zakoupených položek.
 
Mohu přidat něco k objednávce, která je již v balení?
 
Ano, pokud objednávku jsme ještě neodeslali. Pro tento účel nás kontaktuj.
 
Můj slevový kód nejde využit, proč?
 
Je možné, že kod není již platný nebo byl Vámi špatně zadán. Zkontroluj, zda není v něm zbytečná mezera.
 
Pokud problém stále existuje, kontaktuj nás před zaplacením objednávky. Uplatníme pro Tebe slevu :)
 
Jak mohu získat slevový kód?
 
Přihlas se k odběru našeho newslettera, sleduj náš fanpage na Facebooku a chyť nejbližší akci :)
 
Při objednání většího počtu produktů, které jsou prodávány v odstřizích, obdržím je v jednom kuse?
 
Produkty jako: řemínky nebo šňůrky prodáváme již nařezané na určitou délku, uvedenou v popisu produktu.
 
K čemu se používá schránku a jak přidat produkty do schránky?
 
Schránka není nic jiného než seznam produktů, o které máš zájem a nechceš na ně zapomenout. Přidání zboží do schránky není rezervace této položky a není totožné s přidáním produktu do košíku. Pro přidání produktu do schránky je třeba se přihlásit a pak stisknout tlačítko „Přidej do schránky”, které najdeš na produktové kartě přímo pod tlačítkem „Přidej do košíku”. Svoje produkty v schránce zobrazíš kliknutím srdíčka v horní části, z pravé strány. Můžeš přidat produkty ze schránky do košíku, určitě pokud jsou ony dostupné.
 

PLATBA OBJEDNÁVKY

 
Jakým způsobem mohu zaplatit objednávku?
 
Převod může být prováděn prostřednictvím PayU – stiskutím tlačitka „Zaplatit” po provedení objednávky.
 
Mohu provést převod po obdržení zboží na základě faktury?
 
Ne, je třeba zaplatit objednávku před odesláním balíku nebo při dodání zásilky na dobírku.
 
Pokud potřebuješ pro forma fakturu, abys mohl(a) provést převod, zadej takovou informaci do poznámky v kolonce „Zpráva pro prodejce” při objednávání nebo pošli nám zprávu na emailovou adresu: info@pasart.cz.
 
Mohu zaplatit online platební kartou?
 
Ano. Naše online platby obsluhuje PayU. Tlačítko „Zaplatit”, které se objeví po provedení objednávky, přesměruje Tě na www. stránky služeb. PayU přijímá debetní a kreditní karty, tuzemské a zahraniční.
 
Moje platba byla přerušena. Mohu se k ní vratit?
 
Ano, pouze v případě když objednávka byla provedena po přihlášení na účet uživatele. Otevři záložku „Moje objednávky”, pak rozklikni „Detaily objednávky”, kterou chceš zaplatit. Až na samém konci stránky, v části „Platby”, pod slovem „Stav” stiskni tlacítko „Zrušit”. 
Zahaj novou platbu stisknutím tlačítka „Zaplatit”.
 
Mohu zaplatit prostřednictvím PayPal?
 
Není možnost provedení platby prostřednictvím PayPal. Dostupný způsob platby je převod přes PayU.
 

DOPRAVA OBJEDNÁVKY

 
Kdy obdržím svou objednávku?
 
Objednávky odesíláme během 1. pracovního dne od chvíle obdržení platby.
 
Lhůta doručení balíku kurýrem nebo prostřednictvím pošty trvá většinou 1-2 pracovních dnů.
 
Kolik stojí doprava?
 
Na stránce s ceníkem dopravy najdeš informace ohledně cen zásilek. Pro detaily klikni zde
 
S jakou dopravní firmou spolupracujete?
 
Spolupracujeme s firmou kurýrní oraz z Poštou.
 

OBJEDNÁVKY S DOPRAVOU DO ZAHRANIČÍ

 
Kolik stojí poštovné do zahraniči?
 
Cena dopravy se v tomto případě počítá individuálně. Kontaktuj nás po úspěšném provedení objednávky ale před jejím zaplacením.
 
Jakým způsobem mohu zaplatit objednávku?
 
Proveď platbu na náš prostřednictvím služeb PayU, při použití tlačítka „Zaplatit”. Předem kontaktuj nás pro určení ceny dopravy do zahraničí.
 
Neodesíláme do zahraničí zásilek na dobírku. Neposkytujeme také možnost platby prostřednictvím PayPal.
 
Mohu platit eurem?
 
Ano, Využij funkci „Zaplatit”, která se objeví po provedení objednávky. Pak proběhne přesměrování na službu PayU, kde je možné platit kartou - taktěž zahraniční. Částka za objednávku se automaticky přepočte na eura. Kontaktuj nás před provedením platby účelem připočtení ceny dopravy do zahraniči.
 

OSOBNÍ ODBĚR OBJEDNÁVEK

 
Chci vyzvednout objednávku přímo u Vás. Mohu?
 
Bohužel není to možné.
 

FAKTURY

 
Jakou formou vystavujete faktury s DPH?
 
K každé objednávce generujeme fakturu s DPH v elektronické podobě (jako soubor ve formátu PDF). Faktura bude odeslána až po realizaci objednávky na uvedenou Tebou emailovou adresu, která byla zadána při registraci účtu nebo během provádění objednávky (nákup bez přihlášení).
 
Kdy obdržím fakturu?
 
Faktura bude vystavena ve chvíli, kdy změníme stav objednávky na „Dokončeno”. Většinou je to den odeslání objednávky.
 
Kde mohu zadat fakturační údaje?
 
Fakturační údaje je možné vyplnit před zahájením objednávky, po přihlášení na svůj účet na pasart.cz, v záložce Můj profil > Moje údaje > Editovat, nebo během provádění objednávky (funkce “Firemní údaje na fakturu”).
 
V případě, že objednávka byla již provedena, pošli nám fakturační údaje na emailovou adresu: info@pasart.cz.
 
Pokud firemní údaje nevyplníš, faktura bude automaticky vystavena s jménem, příjmením a adresou zadánou při registraci účtu / provádění objednávky (nákup bez přihlášení).
 
Neobdržel(a) jsem zprávu s fakturou. Co mám dělat?
 
Zkontroluj složku “spam” ve své emailové schránce :)
 
Pokud máš uživatelský účet v našem obchodě, fakturu najdeš v záložce Moje objednávky > Detaily objednávky > Faktura (pod seznamem produktů).
Pokud nemáš registrovaný účet, napiš nám na emailovou adresu: info@pasart.cz.
 
Vystavujete faktury s odloženou splatností?
 
Ne, nicméně můžeme vystavit pro forma fakturu. Stačí, že zadáš takovou žádost v kolonce „Zpráva pro prodejce” při objednávání nebo pošleš nám zprávu na emailovou adresu: info@pasart.cz.
 

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 
Mohu vrátit zakoupené zboží?
 
Je možné odstoupit od kupní smlouvy během 14. dnů od dne obdržení zásilky. Pokud máš uživatelský účet v našem obchodě, máš na to až 100 dnů.
 
Výrobky s přiloženým formulářem pro vrácení zboží pošli zpět na adresu Maximus Maciej Krauze, ul.Kopanina 54/56, 60-105 Poznań. V případě vrácení plnohodnotného zboží, náklady na dopravu hradí kupující.
 
Mohu vrátit zbozí na centrále společnosti?
 
Ano, pamatuj, že je třeba přiložit formulář pro vrácení zboží.
 
Při vrácění produktů není možné vypořádat zboží nebo výměnit na jiné. Vyřízení reklamace nebo odstoupení od kupní smlouvy může trvat až do 14. dnů. Nicméně většinou děláme to v kratší době ;)
 
Jakým způsobem mohu reklamovat zboží?
 
Pošli nám zprávu na emailovou adresu: info@pasart.cz a popiš situaci.
 

VĚRNOSTNÍ PROGRAM

 
Jakým způsobem mohu získat slevu z věrnostního programu?
 
První krok: Vytvoř účet v našem obchodě a přihlas se než začneš nakupovat.
 
Druhý krok: Udělej nákup v celkové hodnotě nejméně X Kč během následujících po sobě třech měsíců.
 
Jak vysoká bude moje sleva?
 
Záleží na tom, jaký bude Tvůj průměr měsíčních nákupů:
 
Tabulku z věrnostního programu zobrazíš zde.

Při vypočítávání průměru se vezmou v úvahu pouze objednávky provedené po přihlášení na účet pasart.cz, které mají stav „zaplaceno”, tzn. takové, za které jsme obdrželi platbu.
 
Sleva se vztahuje na veškeré nezlevněné zboží a nelze ji kombinovat s jinými akcemi v obchodě.
 
Doprava zdarma se týká České republiky.
 
Jakým způsobem se vypočítá průměr měsíčních nákupů v věrnostním programu?
 
Sčítáme hodnotu (po odečtení slev) zaplacených objednávek, které byly provedené po přihlášení na účet pasart.cz za poslední 3. měsíce a dělíme třema. Stav přiznáváme prvního dne následujícího kalendářního měsíce.
 
Například:
 
V lednu zaplatíš objednávku na X Kč.
V únoru nakoupíš za X Kč. 
V březnu – za X Kč. 
1. dubna bude Ti přiznán stav Crystal (100 +50+150=300, 300 / 3 = 100)
 
Jiný příklad:
 
1. ledna vytvoříš účet, ale nenakoupíš.
V únoru stejně neprovedeš žádný nákup. 
31. března zaplatíš za objednávku částku X Kč prostřednictvím PayU.
1. dubna bude Ti přiznán stav Crystal (300+0+0=300, 300 / 3 = 100)
 
Pamatuj! Při vypočítávání průměru se vezmou v úvahu pouze objednávky, za které jsme obdrželi platbu (mají stav „zaplaceno”).
 
Například:
 
V lednu zaplatíš objednávku na X Kč.
V únoru nakoupíš za X Kč. 
31. března provedeš objednávku na dobírku na částku X Kč. Tato platba bude nám předána 15 dubna. 
V květnu nakoupíš za X Kč. 
1 dubna nebude Ti přiznán stav ve věrnostním programu (100 +50+0= 150, 150 / 3 = 50), nicméně Tvoje březnová objednávka se vezme v úvahu při vypočítávání průměru 1. května – bude Ti přiznán stav Pearl (50+300+550 = 900, 900/3 = 300)
 
Jak často se aktualizuje stav ve větnostním programu?
 
Každý měsíc. Prvního dne každého kalendářního měsíce vypočítáváme průměr nákupů za poslední 3. měsíce. Stav přiznáváme na další měsíc.
 
Například:
 
V červenci nakoupíš za X Kč. 
V srpnu - za X Kč.
V září provedeš objednávku na X Kč. 
1 října bude Ti přiznán stav Crystal, který bude platný do 31 října.
 
Při vypočítávání průměru se vezmou v úvahu pouze objednávky provedené po přihlášení na účet pasart.cz, které mají stav „zaplaceno” (takové, za které jsme obdrželi platbu).
 
Když použiju slevový kód a zároveň mám stav ve věrnostním programu, která sleva bude mi přiznána?
 
Bude Ti přiznána sleva ze slevového kódu.
 
Mám stav ve věrnostním programu, jenže nemám slevu v objednávce, proč?
 
Příčinou může být provedení objednávky bez přihlášení na uživatelský účet, nákup dříve než byl Ti přiznán stav ve věrnostním programu nebo zvolení pouze zlevněných produktů (slevu ve věrnostním programu nelze kombinovat s jinými akcemi v obchodě).
 
Mám stav ve věrnostním programu, jenže nebyla mi přiznána doprava zdarma, proč?
 
Příčin může být několik: 
• objednávka byla provedena bez přihlášení;
• objednávka byla provedena dříve než byl Ti přiznán stav ve věrnostním programu;
• bylo již dosaženo limitu doprav zdarma na daný měsíc;
• bylo provedených několika objednávek, které pak sloučeno do jedné – v tomto případě doprava zdarma ze sloučených objednávek se nevrátí automaticky na Tvůj účet, nicméně na základě Tvého přání bude přižnána naším zaměstnancem – kontaktuj nás před zaplacením nové objednávky.
 
Doprava zdarma v věrnostním programu se týče objednávek nad určenou částku?
 
Ne, cena objednávky v tomto případě nehraje žádnou roli.
 

OSTATNÍ

 
Jak se odhlásím z odběru newsletterů?
 
Využij odkaz, který najdeš dole zprávy s newsletterem nebo kontaktuj nás na emailovou adresu: info@pasart.cz.
 
Jakým způsobem mohu zrušit svůj účet?
 
Pokud chceš zrušit svůj ůčet, kontaktuj nás na emailovou adresu: info@pasart.cz.